17 september 08

Hello, där kom bilderna från i fredags upp på min blogg också. Ligger uppe hos Sofie & Linn. Idag när jag kom hem la jag mig för att vila en stund i min sköna säng, sov i 3 timmar tills mamma väckte mig för att vi skulle äta middag så ikväll ska jag försöka lägga mig tidigare, blir för sent varje kväll somnar runt 00-01. Just nu gör jag inte så mycket sitter o läser på inför testet vi ska ha imorgon ska fanimej få lika bra som sist då vi hade mer om hygien/städning m.m. nu är det Livsmedelslagstifningen som gäller så ska nöta dem frågorna sitter och lyssnar på John Legends nya låt, är helt fast så den är på repeat. slänger in låten i nästa inlägg, nu blir det två bilder på mig från fredags kvällen där man ser hela min outfit.

 
Där är min underbara blomsterklänning (från början en kjol fungerar bra som båda)

Kommentarer
Postat av: Jennie W

FYFAN vilken snygg klänning! :O :D

2008-11-28 @ 23:59:33
URL: http://wjennie.blogg.se/
Postat av: REBECCAS

Jennie: thanks darl! ;D

2008-11-29 @ 12:47:10
URL: http://riibeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se