slapp helg /kväll..

Har bara slappat hela dagen idag & igår. Men igår var det ju skola som gällde först och på matlagningen gjorde vi Paella som vart super gott verkligen! Vi hade i Kyckling, Musslor, Starkkorv, Räkor och ärtor ska prova laga de hemma under veckan tror jag. Usch blev sugen nu när jag skrev det är så hungrig ska lägga mig och sova nu imorgon blir det mer plugg & fika med syskonen ska träffa min lillebror för första gången på ja vad kan det vara 6-7år sedan vi sågs sist, så vi ska ses alla syskonen.


Varför publiceras inte mina inlägg, blir så irriterad? ..   Detta var skrivet; 01.02 igår natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se