tankar och ord

haha, nu blev det här typ en mat och efterättsblogg men lovar att inte glömma bort min kärlek till kläder, skor acessoarer och musiken såklart! ;D   Den är lika stark fortfarande, nej men allvarligt jag ska skriva om allt mellan himmel och jord som jag alltid försökt göra. Känns så kul att gå på hotell och restaurang är verkligen nöjd med det valet, det blev ett bra val och att jag fick en plats! Nu ska jag sätta mig och plugga matematik, super kul när man har världens huvudvärk men jag förstår matten nu iaf. så det känns skönt! Ciao, besobeso!


Till Bonnie darl, inatt é jag din inatt é du min ingen ska få ta festen ifrån oss! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se