4-5 oktober - The Hills maraton

Lördag - Jag är sjukt trött, mina fötter ömmar ännu, vi fick slita rejält som servitriser på bröllopsfesten igår. It was not worth it! Förstår helt ärligt inte hur dom kunde betala oss sådär dåligt blir fan arg & inte ens stå för taxiresan hem. Tur att jag höll mig i skinnet. Efter middag & tårta ó tillbehör som kaffe blev det dansgolv & en bar i rummet intill. Vi gjorde iaf. drinkar till oss själva & på beställning bakom  den fina "baren" då jag & empo stod där det var i det var kul. En kille lämna 300kr, 100kr var i dricks tilll oss men vi vågade inte ta dem för det var i deras dricksskål, synd att ett intryck från en person kan ändras så snabbt från jätte trevlig till ..   ska inte skriva vad här. Hade ialla fall trevligt samtidigt som det var; a living hell, ska jag säga men till alla andra trevliga personer som roa oss igår kväll tack! Nej nu bör jag runda av här bilder kommer imorgon efter skolan slutar tidigt imorgon yay!


Idag har jag & mamma lega på soffan & slappat kollat på The Hills längtar tills dem nya avsnitten börjar igen.
Har nog inte så mycket meratt säga, så nattinatt, beso!


Kommentarer
Postat av: Martina

längtar jag med, e så trött att se alla avsnitt om och om igen, vill ha nya!!

2008-10-15 @ 20:35:28
URL: http://tiiinas.blogg.se/
Postat av: REBECCAS

Martina: ja verkligen, så nu får dom se till o snabba på dagarna fram till 8 november, då får vi väl ha maraton av the hills ;D haha kram!

2008-10-20 @ 22:26:21
URL: http://riibeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se