Update and I'm bringing sexyback!

Har haft en lugn helg med trevligt sällskap, idag mådde jag sisådär så blev hemma. Men imorgon ska jag gå börjar runt 13 slutar 17 så det känns mindre kul, nej juste vi har inte storkök imorgon så vi slutar kanske 3-4? vore toppen!

 Haha.. skämt osido med rubriken sexyback..  Har tagit mig ett träningspass i Yoga som fanns med i senaste Cosmopolitan tidningen. Det var hur skönt som helst, det ska jag definitivt fortsätta med! ;D

Väntar på att den nya datorn ska lagas hoppas det blir snart. Nu är det mycket planerat några helger framåt familjetillställningar m.m. så ska försöka skriva lite imellanåt endå då jag får tid över. Trist att jag inte får in bilder förtillfället
Nattinatti, besobeso!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha ja den var ju super gullig:D

2008-10-22 @ 22:01:58
URL: http://ungmamma15.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se