weekend shopping!

Har inte fotat allting ännu så ska göra det imorgon & lägga in här samma med bilderna från igår , var ju på stan med lina innan förberdelserna hemma & köpten en underbart fin kjol, har köpt tre par skor med syster & vi delar på 2 par de tredje paret är ett par stövlar med klack som jag köpte för  lite dyrare pris.  Så 3 par skor, en tunika, en kjol köpte jag själv denna vecka & jag har fått en mascara, ansiktsprodukter, hårprodukter & ögonskugga av min kära mor.


Uptdate 8 Oktober: Får lägga in bilder senare i veckan ska försöka få tag på en laptop eller nått.. Datorn lär väl krascha igen om jag försöker lägga in något mer den la ju av iförrgår helt plötsligt fungera inget.. Snart ska vi få den nyare datorn fixad, det tacka man för.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ohh, jag vill oxå shoppa. Ska nog ta och göra det. Nice att du och syrran kan dela på skor ju =)

2008-10-08 @ 12:44:34
URL: http://idizen.blogg.se/
Postat av: Angelica Norman

jag älskar shopping=)

2008-10-20 @ 11:51:11
URL: http://anjelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se