23 september 08

Hello, ska skriva ett kort inlägg bara,..  Morgonen började med att jag missade mitt tog mot hagsätra så tänkte promenera så såg jag att tvärbanan mot globen gick om 1minut som inte ens var ½ minut så sprang för att hinna med den, kom endå lite sent väl framme i skolan snubbla jag lite i trappan alla tittade men jag trampa vidare upp för trappen man är väl bara människa ellerhur? haha Tur att jag slapp byta om innan till mina kockkläder! Idag hade vi en soft dag i skolan gjorde instuderingsfrågor hela dagen eller från 12.40 -15.30 idag blev det inget storkök idag inte så fick gå till skolan i alla fall, undra hur jag mår imorgon har tagit en tablett hoppas det blir bättre har i alla fall tagit ner min feber- sprängande huvudvärk vilket känns skönt. Ja vad ska jag skriva mer då har faktiskt ingen aning så later guys nu är det läggdags för min del ska lägga mig & läsa min bok.

Besobeso


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se