020209 - school+ the city!

Go'kväll nu låter de väl som jag shoppar varje dag i mitt liv? haha Nej först var det skola köpte med mig en stor chaílatte påvägen till skolan & frukost bröd åt & jobbade i klassrummet perfekt mattelektion. Sedan skulle vi ta kort tripp till stan jag & Sara från kort till en väääldigt lång visit vi gick in & ut vi är bäst på shopping tillsammans! Jag är allas smakråd & tips, nej sägarn till alla onödiga impulsköp! Jag bytte först min grå tröja jag köpte igår till en större storlek vart perfekt & sedan fick jag med mig en kofta & ett par jeans för: hör o häpna 550kr billigare vilket kap jag gjorde perfekt jeansen i 27 haha jag i 27:or trodde detta var ett skämt hade kunnat ta 26 men dem fanns icke. Perfekt det gick på 184kr den som spar han har! Sedan köpte jag ett par tygskor från H&M, en perfekt shopping dag sedan orkade jag inte bära med mig mera hem då åt vi lunch vid 15 blev donken som jag inte ätit sedan oktober det satt fint proppmätta gick vi till centralen åkte hemåt. - Publicerar strax dagens shopping!

Imorgon är det friluftsdag & skridskor står på schemat, ska bli skoj o se om jag ens kan åka längre det var väldigt/alldeles för längesen jag åkte jag som har perfekt sittande skridskor kanske kameran åker med beror på vilken jacka som jag tar med mig varm chocklad & bullar imorgon med Sara i Kungsan perfekt girlie dejt gumman, vi ser det som det istället för friluftsdag med skolan blä hur ni hur trist de låter.. Ska försöka o hålla mig på benen haha .. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se