1 februari 09 - The City Shopping

Hola guys! Today i went to the city, ska inte skriva på engelska det orkar jag inte jag var i ialla fall i stan idag och lämnade tillbaks pumpsen hon i affären försökte pracka på mig ett par nya par bara för jag pröva dem o tyckte om dem och för högre pris än prislappen sa? Konstigt man undrar om dem med flit försöker lura en som på ginatricot hon räkna pengarna framför ansiktet på mig hon sa 500 så jag trodde 500 fast det var 399? konstig brud sen förnekar dem det när man ringer inte alltid man pallar bry sig så det sket jag endå i men nu att hon sa 200kr mer när jag stod där o sätt priset som var 500kr? Men mig är den sista personen dem ska göra så med nu är jag så uppmärksam är alltid de även om jag är trött numera. Så jag sa nej till henne att jag kommer tillbaka fårse om jag vill ha dem sitter dem inte hundra i affären köper jag aldrig skor så det funkar inte på mig för hon la inlägg i skon det hjälpte ska köpa sånna inlägg från bianco kan starkt rekomendera dem!  Letade koftor och tröjor hitta en kofta men för över 300kr från H&M så det kändes inte så kul ville få  med mig flera men köpte en snygg ljusgrå tröj/tunika från Divided.

Tröj/tunikan i grått fick de bli vela mellan den svarta & gråa.


Väskan från H&M's vårkollektion fick följa med hem för ett par veckor sedan.


godnatt allihopa, besobeso!   -  juste kul att det blivit fler besökare här hoppas det ökar ännu mer som förr! :)


Kommentarer
Postat av: Carro

HEHE Tack s mycket=)

2009-02-01 @ 22:26:31
URL: http://curu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se