140209 - valentine's day

Hi & Happy Valentine's Day Everyone! ♥
Har inte så mycket att skriva ska åka in idag istället och köpa hårfärg tror jag var så himla mycket folk i stan igår så orkade inte gå speciellt länge hitta inte biknin några få underdelar fanns dock inte i den bikini jag vill ha, på hemsidan är överdelarna slut i alla färger, dom kanske kommer in i affärerna snart igen(?) Bara vänta och se helt enkelt för i nätbutiken skulle överdelen komma v.15 dock inte så långt kvar och jag har ju inte direkt bråttom sommarn är ju inte direkt runt hörnet,haha.. folk frågar varför jag ska köpa bikini nu men det är väl uppenbart allt är ju slut om man väntar tills våren kolla bara redan nu slutsålt i affärer & e-butiken också, så varför vänta? Hoppas ni har en trevlig alla hjärtansdag allihopa! Och grattis till Bellibull som fyller 18 år idag de ni!


Valentine's day sound; Beyoncé - Halo

Den vackraste låten just nu, brukar aldrig fastna riktigt för hennes låtar men nu är jag hooked!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se