21 feb 09 - sportlov & brännsakada

Hello! Sista dagen i skolan nu har vi sportlov, i skolan var det väldigt soft vi hade mattelektion en timme efter det hade vi matlagning vi lagade fläskfilé med wookade grönsaker och potatisklyftor. Mumma. Käkade som fan gratis är gott vettni! Där imellan när vi skulle wooka grönsakerna glömde vi att sänka värmen på stora plattan med en varmkastrull & (läs) Olja i, så det skvätte upp olja på min arm först gjorde det inte så ont men sedan blev det helt rött och världens märke, alldeles svullet. Ajaj vad ont det gjorde jag va envis och ville inte skölja under vatten får skylla mig själv men det gjorde så ont. Så nu har jag ett fint brännmärke på armen. Nu ska vi äta lite lunch här frukost idag bestod av pancakes som jag gjort. Lyx lördag!


ajaj, kompress på brännskadan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se