260209 - the city & städning

Hello, har bloggat dåligt får skylla på all städning har gjort nytta ialla fall & jag lever det är huvudsaken haha, mamma blev världens gladaste tror jag?.. Vi, jag & syrran, bestämde oss för att storstäda hela lägenheten. Gud så skönt det är när allt är rent och fint. Njuter fullt ut att slippa göra detta i helgen. Ska ladda upp inför helgen hoppa det händer något skoj. Imorgon har jag några få planer, stan på lördag med syster och imorgon kanske skridskor vill ut o röra lite på mig har tröttnat på att promenera, så en liten skridskor tur passar mig fint. Var ska jag hitta min dejt då?  Det är frågan! Ne men annars så är allt lungt har kollat på The City och The hills season 5 kommer ut snart guud så mycket drama dessa tjejer har i sina liv det är kring allt/alla. haha  Älskar dem programen, ibland glömmer jag att det är på riktigt att dem lever sådär och tror allt är uppgjort för det är så mycket drama .. haha Love it!


Bild: från sessans födelsedags partej 21 februari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se