130209 - smink & dagens planer

Godmorgon! Sitter fortfarande & beunderar min fina design! haha felicia är bäst!
Har ätit lite frukost och ska fixa mig & sminka mig, sen efterskolan ska jag mot stan handla hårfärg hoppas jag finner rätt färg och så ska jag köpa en förpackning åt mor min  får leka hairstudio i helgen då .. haha På måndag efter skolan ska jag sitta modell åt en tjej på makeup institute ska bli riktigt skoj, hon håller på att utbilda sig till sminkös! Sitter just nu o kollar på bikini modeller ska se om jag finner den jag vill ha från H&M ska kolla i stan sedan visar den strax i nästa inlägg! Nu ska jag sminka mig & fixa håret sedan ta mitt pick o pack & gå! ;)




Bilder lånade!


Ciao BABES! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se