1-års kalas idag!

Hello, var i skolan idag onödig dag med tjaffs o dålig attityd från lärare o elever ..  höll på o sprick av irritation idag, tur var höll jag mig. Sedan smsa Vicki & sa att jag kunde komma över när jag ville på tårta hos henne så jag åkte över direkt så hon gjorde min dag genom det hade precis pluggat en stund o ätit lunch/tidig middag kl. 16.50 när jag kom fram, lillkillen fick sina paket, mamma var glad han kommer bli så fin i kläderna han fick! Tjejtjusare är vad han är den lilla 1åringen, tänka sig att han fyllt ett helt år nu. Känns ju galet! Sen har jag inte gjort så mycket mer kollat på säsongsstarten av Andra Avenyn ialla fall, älskar den serien! ;D

Nu är det läggdags ville bara skria snabbt inga bilder kommer upp med respekt för vickis önskan sedan tidigare. Men kan lägga upp plaggen jag köpt åt T :) Det kommer imorgon, börjar 8 så ska upp halv 6 så nu är det bums i säng!
Besobeso!

Bild: lånad från google.


Kommentarer
Postat av: vickan

Haha jaa det ltåer ju perfekt.. nä ska inte vara taskig finns faktiskt massor med yngre med sådana mopedbilar. =)

2009-01-14 @ 19:08:05
URL: http://vickyinthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se