190109

Hellu där! Nu är jag hemma från skolan hade kort dag vilket är skönt efter helgen då man bara slappat .. Lite mjukstart sådär, skulle in o jobba men vi hade bara 1-2 kunder så det  var lungt kanske blir på ons lite under min födelsedag då jag endå också har kort dag går morgon - lunch, eller tors och sen lördag morgon antar jag,.. Det beror på hur allt blir när mamma ringt ett samtal ikväll! I will tell you then babes! Nu ska jag fixa lite göra ett par listor som sagt skriver varför ikväll! ;)  Juste på tunnelbanan såg jag en söt liten flicka & hennes pappa han var väl 21-22 år kanske & dottern runt 10-11 månader, sjukt gullig var hon ialla fall satt o vinkade o gjorde olika miner rynka på näsan o log så söt! Ville kidnappa henne (a) tur va att jag inte gjorde det..haha   Det var väl inte så mycket mer än det jag ville säga just nu...  Men ta hand om er allihopa, nu när vintervädret är tillbaks. Besobeso.


I'm turning Seventeen in 2 days!

Kommentarer
Postat av: Therese

tack :D

2009-01-19 @ 20:20:52
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se