290109

Whats up? Här kommer en snabb update nu bara.. Fick sluta 1 timme tidigare idag på matlagningen galet najs vi lagade laxfiléer med pesto eller tandori blandning till det potatis & vitvinssås, det blev väldigt gott jag som älskar lax o ännu bättre när den är färsk love it! Matvrak som man är men har börjat äta små portioner i skolan så man inte går upp i vikt. Nej men nu ska jag laga middag här hemma pastagratäng med köttfärs blir nog gott speciellt med min goda bechamelsås i gratängen. Såg sista avsnittet av run's house idag fyfan dom är för roliga finns inget bättre ska nog ta o skriva till mtv att dom ska visa ha run's house i maraton istället för typ pimp my ride eller nått tråkigt , helt sjukt hur rolig den familjen är! Men ni får ha de så länge så hörs vi la ;)  besitobesito!


The entire Simmons family strikes a pose with their new baby sister, Miley Justine Simmons.


Mondotek - Alive, skön låt!


Kommentarer
Postat av: miahmariah

SV: Åh tackar så mycket. Det värmer att få höra. Du har en jättefin blogg. Och jag håller med dig hellre något annat maraton på mtv än pimp my ride. Sjukt tråkigt program.



Hoppas att du får en trevlig dag i skolan idag.

Ska du göra något kul i helgen?

2009-01-30 @ 08:15:24
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: miahmariah

Det låter som en rolig helg. Själv så har jag tänkt att ta det lugnt och kanske lära mig fota lite mer. Kul att det gick bra på provet. Jag kommer ihåg själv att man kunde vara väldigt nervös innan. Du är jättevälkommen till min blogg. Jag kikar naturligtvis in här också. Det är alltid kul att träffa nya människor och pratas vid.



Ha det gott

kram

2009-01-30 @ 17:30:22
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se