310109 - hangingout

Hi everyone! Idag så har de varit slappt skulle gjort mig iordning o  åkt in till stan för att lämna tillbaks ett par pums som jag fick i födelsedagpresent, är inte så pigg på stan men jag får ta de imorgon näst sista dagen att lämna tillbaks dem så då får jag inte skjuta upp det mera.. Måste bara ta mig i kragen är så dålig på det just nu sen ska jag skriva mitt cv, plugga lite o så får vi se vad som händer ikväll .. partej kanske?  Om det händer något skoj så hojta är på!  Ciao så länge, besito besito!


Där är pumpsen som ska tillbaks, dom gjorde ontont på lilla foten.
Men rekomenderar dem  starkt om man gillar öppentå!


The City Theme Song For Whitneys New Show. Grym show gud vilka divor det finns där hon bor/lever Whitney is keping it real as always!
 PussyCat Dolls - Top Of The World

Kommentarer
Postat av: Therese

ja men precis. Det är supergott och gör att man inte behöver stressa liksom. man kan bara gå runt där och surpla ut sin chailatte och bara strosa :)

2009-01-31 @ 18:17:35
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se