friday night..

Hello, nja inte riktigt såg ännu va.. Nej idag vakna man otroligt tidigt och åt frukost o softa hela morgonen tills skolan började vart lite sen som vanligt är det svårt att hinna när tiden rinner iväg för en.. men kom ialla fall fram jobba på bra/ fick hör att jag alltid jobbar bra / gör hem arbeten som vi får också så det kändes som han fattat det nu, att jag faktiskt anstränger mig. Sen bar det av hemåt fick skjuts av Sandra till tuben i hennes galet pimpade "bil", en sådan ska jag skaffa mig när jag börjat jobba ;D haha ..  Det är en mopedbil galet bekvämt den är liten & krävs mopedkörkort bara.


Nu sitter jag bara och lyssnar igenom Agnes Carlssons senaste album på youtube ska nog önska mig det i födelsedagspresent det är så galet bra, hon är grym gillar henne bättre nu än gamla "idol agnes" då gilla jag henne inte alls hon framställdes som så liten & fjollig.. typ.  Fyller faktiskt år om 5 dagar nu.  Ska snart göra middag igen har lagat middag alla dagar utom igår, olika grytor och annat gott. Besito!


Kommentarer
Postat av: Therese

hon ser nästan ut som tyra banks där :O läskigt likt om man tittar fort.

2009-01-23 @ 19:24:01
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se