I'm still alive!

Hello, tänkte bara säga att jag lever fortfarande!! Så lätt blir ni inte av med mig.. haha  Hade skolstart idag började 08.00 så fick kliva upp 05.30 fan vad skönt jag som somnat runt 03-04. dem senaste dagarna på lovet, dock inte igår & iförrgår, börjar bli bättre nu somna 23.30 igår la mig 22.30 det var välbehövt även om jag inte kunde somna direkt.. Annars så gick skoldagen fint vi har repititon av förra terminens matlagning, så det är super enkelt, slappt, perfekt såhär i början. 


Och just nu seriöst så vettja inte vad som hände i eftermiddags något är påg med mig är inte mig själv riktigt, fårse vad som exploderar härnäst.. har haft 2-3 utbrott idag. härligt! ellerhur? humörsvängningar.. YESSIR!

Nej nu ska jag antingen sova eller ta något och äta, snart blir det hårdträning!



Ciao for now then guys, besobeso!

Kommentarer
Postat av: Agnes

aa:D

2009-01-08 @ 07:10:37
URL: http://aagneess.blogg.se/
Postat av: Martina

men går hennes serie nu? går den på mtv?



2009-01-08 @ 10:21:39
URL: http://tiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se