15 mars 09 - söndag & hårfärgning.

Hello, idag har jag haft en riktig slappar dag blev uppe sent inatt och vakna rätt sent åt frukost och hjälpte mamma o städa + att nu är mitt rum rent o fräscht hade kläder o annat skit överallt.  Alltid najs, nu har jag precis färgat håret mörkt så det ska bli som min gamla färg istället för rödanyans ska lägga upp bild på före & efter så får jag se själv hur stor skillnad det blev, vet redan nu att det är snyggare än den tidigare rödanyansen jag haft+ att den går ur så snabbt får så ful utväxt på kort o i för ljusa miljöer.  Men nu är det dead and gone! ;D  Har även färgat mammas hår innan vi färgade mitt det blev perfecto.
Nej nu ska jag snart lägga mig kolla på film tror jag är väldans trött .. vi hörs imorgon som sagt ;D besobeso!


Provade Loreal Casting Creme Gloss nr 400, är nöjd med den färgen.

Kommentarer
Postat av: Martina

nja tror mer på att det var en bra dag, har vari ute å gått långa promenader och endå mått illa, i lördags när ja träna mådde jag ju jätte illa det är olika dag till dag:S



oki va synd, ja e på jakt efter massa långa linnen som ja kan ha nu i sommar med stora magen:) å det där va jätte fint.





å skulle också behöva fixca håret! har ju 580kr på någon salong på östermalm tror ja d va.. ska nog ta å beställa tid för klippning iallafall.

2009-03-16 @ 00:51:23
URL: http://tiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se