18 mars 09 - Skogspromenad & Solsken

Hello, idag hade vi friluftsdag gick promenaden som skulle vara en gångväg den var ner isad hela vägen vissa delar snö andra som stora vattenpölar så fick vi trängas för o komma fram o alla uppförsbackar var helt glashala. Dagens bästa var att jag och en lärare i skolan åkte ner på rumpan för en backa haha skönaste! vi orkade inte gå o halka haha. Tror sofie tog kort på det, får lägga upp den sen när hon slängt in bilderna!   Vi hade ialla fall tur med vädret solensken så härligt hela vägen 5+ grader ska det vara ute skönt som f'n, riktigt najs! Nu sitter jag hemma och värmer mig lyssnar på SR metropol, Dani & Paola står i studion, dom rockar Metropol ;D Ska kolla på andra avenyn sen ska jag möta Rille i stan tror jag fast behöver egentligen plugga men det får jag göra ikväll. Så laater then guys, besobeso!

Jag och Jenjen förra året i början på juni, längtar tills det är så varmt!
Men redan nu åker endå vårjacka, tygskor och kortkjol på :D

Kommentarer
Postat av: mathilda

jaaa! :D vårjackan fram :)

2009-03-18 @ 19:59:45
URL: http://mmathi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se