3 mars 2009 - mitt i city

Hello, jag har inte orkat blogga alls har hållt mig "mitt i City" och inte framför datorn helt enkelt. Tolka det som ni vill.. Idag var dagens lektioner inställda tur att mamma ringde till skolan, då fick vi reda på detta skönt må jag säga! Strax dags för att laga middag och mamma kom hem med Sofis Mode så denna ska läsas tycker dock hennes tidning innehåller same thing everytime? Har shoppat lite i helgen ialla fall, ett par pumps & underwears fick följa med hem. Härligt när man gör en bra deal, visst syrran? visar kanske upp detta senare nu är det matlagning påg. Besobeso!



Oj vad många ni blivit som läser min blogg..
Skriv gärna en kommentar om vem du är, var du finns/blogg  om du har en! :D Tack! :D

Kommentarer
Postat av: Martina

ja jag trodde inte d skulle synas så här mycket går ju redan med mamma byxor:) men jag är svullen också.

aa det är skönt att alla vet nu nu är det bara lite stress över lägenhet men d fixar sig säkert:)



hann inte svara på ditt andra, ja spelar knappt nå roll va man lägger saker hon klättrar och kommer upp överallt här hemma den klätterapan haha

som tur e har pappa bilder från nagelsalongen så kommer få av honom.

2009-03-03 @ 21:15:47
URL: http://tiiinas.blogg.se/
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

fin design :)

2009-03-04 @ 15:10:23
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Ja det tycker jag absolut att du skall göra :)

2009-03-04 @ 19:14:50
URL: http://ciaobellasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se