16-17 april

I helgen blev de fullt drag.. ialla fall fredagen blev mycket bättre än väntat jag, Elin och Jenny, träffade Linn, Jonas  och deras vänner och partade hela natten på the bridge fick några fina nya vänner, de uppskattas!!  Jonas fixade Champange för jenny fyllt 18 år och sen fick vi massa drinkar &  mer champange när Marcus & Jörgen kom till klubben, galen kväll! Nästa helg är vi på språng då kör vi all in deluxe ;) haha Är skit taggad och det är bara söndag. Bra va?
Nu ska de fyllas i formulär på typ 100 sidor har ialla fall gjort hälften. Sen ska jag börja skriva ihop mitt svenska arbete har 2 veckor kvar så ska ta mig i kragen och inte sitta med de i sista stund som vanligt. Fick ialla fall VG på medeltidsarbetet har inte fått så bra i svenska men nu ska ja fan visa henne ( ren lathet från min sida kanske?) Hoppas på bättre betyg nu!  Och är fan missnöjd med mitt varmköksbetyg känns som en flopp, fan ska prata med läraren på måndag. Har fan fått MVG  av alla lärare i köks ämnena, bageri, hotell, servering inte ska han få förstöra mitt flyt.. Jag vet att jag kan och förtjänar bättre så är det bara.
Besobeso!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se