31 mars 2010 - middagsdejt med tjejorna!

Hellu, nu ska jag iväg och möta mina tjejer om 1 timme. Tjejerna från min förrförra skola, fan va gammal ja känner mig? :o haha  Fan idag hade vi såå mycket o göra på kökslektionen blev helt jävla förvirrad lite små misstag o lite för lite beasås men vi löste de schysst jag och Erika ;D  Duktiga tjejer! Vi hade biff (rejäla köttbitar) a la minuté, rotsakspytt,beasås, rödvinssky, örtfyllda tomater och green beans rullade i bacon. Så vi hade mycke små plock.  Vi fick en enda köttbit tillbaka skickad för den va fan inte klar, hm en av typ 20. Men ja skötte mig snyggt tycker jag vid stekbordet vi fick kanske 17 beställningar(?)  Kändes som de iaf, vi hade ca 23 köttbitar, fick 6 över så ja då borde vi fått 17 beställnignar. haha kul för dom andra som var i köket. (eller är jagg helt ute o cyklar). Sitter och dunkar Justin Bieber så jävla skön röst! ;D  lillpojken haha.. :) Dunkar musik som sagt och ska sminka mig och fixa håret. Kameran ska ner i väskan, så laater guys!   besobeso! <3
Lånad bild.

Kommentarer
Postat av: 18 år och gravid i vecka 34

Okej tack skall pröva den och hoppas att de funkar! :)

2010-04-18 @ 16:10:08
URL: http://mittlivv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se