9 oktober 1990 - 2 maj 2010 <3

Nu har vi fått säga farväl, allt gick så fort, kändes som 1½ timme vart 30 minuter. Fick hjärtklappning, rejäl hjärtklappning när vi skulle få gå fram och lägga blommor på kistan. Och det gjorde(gör) så ont i hjärtat att se alla som sörjer dig, du var & är en älskad person. En fin människa, vi kommer alltid minnas dig vännen, du & jag kände varandra för ett par år sedan. Men umgicks inte nuförtiden men vi hälsade alltid om vi sågs på stan. Du var alltid en glad och varm person. En god  vän. Vi kommer sakna dig här, det är här du hör hemma. Men gud tar sina finaste änglar först! Och du finns alltid med oss i våra tankar och hjärtan Chantal Allen! ♥
9 oktober 1990- 2 maj 2010,  Den 28 maj 2010 begravde vi vår älskade vän.
Din begravning var så himla vacker precis som du!! ♥ Kan inte förstå , även om jag var där känns de bara som flashback och att det aldrig skett eller,att jag sett in i saker som kommer ske i framtiden. Känns otroligt jobbigt. Jag grät så fort beskedet kom och så fort jag såg löpsedlar och inte minst på din begravning. Fina vän!



Flyg nu högt, högt upp i skyn, bred dina vida vackra vingar.
Nu är du den vackraste ängeln av dem alla!
Lova att vaka över din familj nu när dom verkligen behöver de,
ge dom tröst och ro. Vi ses på andra sidan, vila i frid!

 


Kommentarer
Postat av: EmelieA

svar; vaaaaaaaaa när är den köpt? :( finns den inte kvar? :(

2010-06-15 @ 00:03:33
URL: http://emeliealmqvist.blogg.se/
Postat av: Linda

Fick dom i inflyttningspressent i nov 09 nypris

18 000 kr



Men pga av platsbrist och jag hittat en soffa som passar perfekt för 10 så får dom gå för det,



/Linda

2010-06-16 @ 11:18:40
URL: http://lindahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se