Dagisvisning

Blev inget fika, är orolig för hur det kommer bli med alla mina eftermiddagar på fredagarna då jag är ute & fikar eller går på stan ska jag bara glömma det nu.. Hm får nog be lite snällt om att E får följa med kanske går efter några veckor, ett år sa hon och "kanske" hennes mor alltså. Jaha då kände jag mig totalt körd! Annars var det okej, E var ledsen & så hade varit sjuk hela veckan det går bättre nästa gång hon saknar nog sin mamma tror jag som börjat jobba stackars liten, fast dom ses ju men kvällar är tunga som liten knodd. Nej nu ska jag fortsätta med annat här.. började skrivai detta inlägg för 1 timme sedan ungefär.

Beso!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se