10/03-09 - Plugg, middag.

Nu  mina vänner ska jag kila vidare, plugga lite & kolla på unga mödrar som jag dock hatar & stör mig på men kan inte låta bli precis som tina. haha  & Sedan blir det halv 8, och desperata hemmafruar, hatar att andra avenyn krockar med desperata numera. Så typiskt lyssnade klart på bröderna på SR metropol o mitt i allt ringde hem luren svarade lite stressat men trevligt, så bröts det lite och hon frågade i andra luren om jag var upptagen(kom på mig själv sen) jag svarade ja för jag trodde hon frågade om jag var taggad inför fredag, haha dum jag är! 

Det var  mammas väninna som Jag & Emelie ska jobba för/hos på fredag, kommer ialla fall bli galet najs dom är världens snällaste & roligaste par, det är partej påg som vi säger! ;D Kameran åker nog med men den har nog mamma under kvällen eftersom vi ska servera middag - buffébord, efterätt & kaffe m.m. och sedan vet jag iofs inte hur långtid vi blir kvar där men skulle gissa efter 00.00-01.00. Det visar sig när vi kommer dit. Det är ialla fall ute i täby nära o bra vi får skjuts dit lyx.
Men nu ska jag dra och fixa lite här hemma för nu kommer strax mamma.


Jag och Empo!


Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Therese

och jag är fotografen !;) tycker jag är sååå bra

2009-03-10 @ 20:39:18
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Therese

Titta gärna in på min blogg genom denna länk

http://theresemansson.blogg.se/2009/march/insamling-till.html



..och läs om mitt och mina vänners projektarbete och bidra gärna med pengar som går oavkortat till barncanderfonden.



1 krona är en början på ett nytt liv!

Postat av: LoEm

Vad tycks om vår-outfiten? :)

2009-03-12 @ 17:23:45
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se