12 mars 09 - laddar för morgon dagen

Hello :D Idag var dagens lektion inställd alltså blir så jävla lack på min skola att dom inte meddelar något om det är så när man dubbel checkat så säger dom att de är lektion varje dag framöver att vikarier finns sen har vi endå ingen lektion det får vi reda på när vi står där ombytta. :s Efter en hel halvtimme vi kunde lika gärna gått efter en kvart.


Aja mötte ialla fall Isa min gamla barndomskompis påvägen nere på våran gård så vi umgicks idag det var mys vi gick en långpromenad med hennes hund, "våran" hund som jag säger. Familjen fick den när jag var som deras extra dotter gud så små vi var då kan inte ens räkna hur många år sen det var ni fick honom. Saknar den tiden massor, vi gick ialla fall en långpromenad ner förbi tanto och sen hem satte oss och hör o häpna pluggade tillsammans & drack thé det var mys.

Aja imorgon har vi alla fall alla lektioner bra för känns ju onödigt att åka dit annars. Men nu vet vi alla fall att det är så. Och sen på kvällen ska jag och Emelie jobba ska bli kul, älskar den tjejen we are a good team!


Jag och empo i höstas när vi serverade på bröllopsfest.

Kommentarer
Postat av: Granis

ovanligt att hon håller i en mobil, snacka om beroende !

2009-03-21 @ 08:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se