13-14 mars 09 - Working girls

Igår var jag och Emelie som sagt och jobbade ett serveringsjobb på 40års fest x2,det var väldigt skoj att jobba älskar att det är socialt, god service som gäller, mat & servering& att jobba med Emelie är aldrig fel, trivs så bra tillsammans, hon är verkligen grym på servering :D Det var väldigt lättförtjänta pengar sitter alltid najs med lite klirr i kassan när man jobbat med något man tycker om. Det gick bra vi jobbade ca 7 timmar 18-01 vilket vi ungefär räknade med så det var perfekt efter det skulle min bror hämtat oss men min moster var på festen så vi fick båda skjuts hem av dom perfekt, så det tackar man för! 
 

Tilltugg som stod på drinkbordet medans vi serverade gästerna dryck.



Nu idag är jag rätt trött ska bara vila och kolla film med mamma ikväll om inget speciellt kommer upp förstås!
Igår hade vi inte heller någon matlagning thats sucks tur att vi inte hann byta om, nästan inga kom till lektionen + att fläktsystemet var typ nere i köket som vi skulle jobba i så vi hoppade den lektionen.. rätt skönt så vi åkte till stan och shoppade lite snabbt sen hem & fixa inför att åka o möta empo o åka mot mörby som sagt. :)

Besbeos, byebye!


Jag i min snygga serverings klädsel förklädet täcker pennkjolen jag hade under.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se