22 mars 09 - sunday

Hello, snabb update igår & iförrgår var jag som sagt o hade myskväll med M vi har haft en super mysig helg tillsammans. Tomt här nu. Han e verkligen super go! Vi kollade på film o hade de trevligt hela helgen lång.  Säger inte mer än så :) Annars blev maten igår btw alldeles för god langa 3 portioner till.. (;  

Så vad händer imorgon jo först skola har rest uppgift som jag ska lämna in hoppas de duger då. Han klagar rejält den där läraren fast man gör sitt bästa aja. Sen ska vi få i oss lunch i skolan hoppas dem bjuder på något gott, sen ska jag till min morfars frisörsalong, först rakpermanenta håret & klippa mig,just nu har mitt hår blivit lite "afrodudé-style" haha, får platta om och om igen sliter för mycke inte bra. Tar alldeles för mycket tid och sliter håret. Nej men nu ska jag kolla klart på The city och sedan sova, så godnatt you guys! :) besobeso!


Old picture, hade inte kameran med i helgen.

Kommentarer
Postat av: Ida

haha tack gumman =)



Hoppas att ditt pluggande ger bra resultat =)

Det lär de ju göra! Du verkar ju super duktig, själv var man värdelös när man gick i skolan!! haha



kram på dig

2009-03-24 @ 22:37:40
URL: http://idizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se