fredagen den 8 december*

hej, sötnosar  hoppas ni alla mår bra.. själv har jag fått svullnad på andra sidan - höger sida också jävla halsfluss, nu ska jag käka den där ÄCKLIGA*  medicinen i 10dagar 2ggr om dagen.. vilken plåga.. nu ska jag ialla fall iväg och träffa S år berätta om min fina hemkunskaps lektion sen* 



fortsättning:  klockan är - 22.50.  ´ Men sen ialla fall efter att ha myst med S "lillasyster"  vi målande naglarna skit sött och jag tog skrikande rött (a) tyckte de va ballt * haha .. iaf. hade jag myspys med S och så drack vi te och pratade om allt somvanligt jätte härligt!,,  Och sen träffade jag K vid mariatorget så gick vi hem till moí hämtade pengar och sen till donken vid medis*  käka mat snabbis . K mobbar namnet - medis' haha.. ? skitkul lixom ;') (not) men iaf. så skulle vi handla julklappar oså, men jag kom inte så långt att jag orkade nu .. med min jävla halsfluss så mår jag knappast toppen, och tabletten gör en helt vimsig och yr, illamående..  tyvärr men ialla fall så ska jag ta min tablett nu..  och de pågår i 9 dagar till, JAG DÖR!  Hemkunskapen idag var roligaste och tyvärr är våran underbara theme week in english slut. :( .. men ialla fall så vare myspys, fast vi fick göra dubbelsats så de blev så jävla många lussebullar vi fick två plåtar, alla ba shit kan vi få?  .. nejnej alicia & jag skulle tjocka oss. förståss jobba vi med C också. Men våra vart godast visst A? :D haha  ..   & PUSS på våran hemkunskapslärare, so hëarlig, försök hitta härligare lärare hon är ju stört skön i hela huvet, man undrar var hon får allt ifrån hon är precis en sånn lärare som alla borde ha i alla ämnen :'D<3 
 

Hemkunskapen -  
  



PUSS&HEJ,  babes! ;'D

ps. kalle är sötast av alla! :)<3 
 melikeubaaby<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se