Söndagen den 10 December*

idag har jag varit med min älskling efter mkt velande att bara ligga hemma i sängen för illamående och yrselhet.. :/ men så kom jag upp på benen och träffade kalle, och så åkte vi hem till hans mor istället för att stanna upp i stan och sen göra det. det var mysigt vi låg i sängen och bara myste tittade på film & så fick vi åka med kalles kära mor till mörbycentrum så vi slapp ta bussen eftersom hon skulle handla.. jaja & nu  vet alla det ;)  haha  Och  föresten så idag är det andra advent och nobeldagen. titta vad jag kan* men inte fan kan jag något alls till matteprovet imorgon :/ bonnie och jag har planer  ..  vilket förblir en *hemlighet* ^^  haha ;'D  men nu ska jag lägga mig .. godnatt babes,  Puss&hej!


kalle is my baaabije<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se