tisdagen den 19 december*

tjenare folket! (: hoppas ni alla mår bra jag mår väl helt okej.. 
bara så jävla irrterad på  "vissa! i min klass.. ni andra ni är hur bäst som helst!
men vafan jag pallar verkligen inte..  JAG HATAR SKOLAN ..  vem fan är du, VG är okej .. och G det är ju uselt o massa snack om att få G hur dåligt det är? .. men kan du hålla din smutsiga käft stängd, snälla vi går första terminen i 8:an lixom .. ?  fan ta dig!  jag orkar verkligen inte..  och så saknar jag ni vet vem.. pappa så in i helvete, vettefan om jag pallar mer :/  allting är så jävla fel kämpar jag för lite eller vad, 8år snart 9 har gått inte har jag fått svar på mina frågor .. jag ser inget ljust kvar i det här*  finns ingenting kvar! ska jag skita i allt och leva som jag vill, eller? jag vet bara inte vad som är rätt eller fel längre en del av mig säger skitsamma det spelar ingen roll, du är bäst hur som helst och klarar av det hära allting tar sin tid..  och den andra säger åt mig att jag ska sluta kämpa att allting får gå som det går. like what ever.. ?  ''/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se