Torsdag!

Dåligaste morgonen på länge först ringer hemtelen, jag tänker neej jag skiter i det.. Sen springer jag upp i bara täcke allting svartna höll på att svimma, blir galen för det var precis sista signalen när jag ska runt bordet så springer & ser att det var mamma tänker, varför ringer hon inte min mobil när jag sover..? och hon vet det blir arg ringer tillbaka mamma svarar inte första gången ringer ännu en gång det var inget roligt samtal för henne kan jag tänka mig, men RING INTE NÄR JAG SOVER (gäller familj/släkt) haha.. jag lägger på vänder mig om då river jag ner koppen i fönstret full med vatten & aloevera växten rasar rakt ner på mattan under, seriöst blev helt galen.. tänkte det där hände inte mig precis nejnej!!

Hoppas ni fått en bättre morgon / start på dagen! :-)

PUSS&KRAM!

Kommentarer
Postat av: Izabelle

Lifes a bitch :/

2007-08-17 @ 14:34:17
URL: http://bellibull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se