Fredag kväll

Idag blev det lungt hemma mys, orkade inte speciellt mycket today, säg när gör jag det? Antingen allt eller inget liksom.. eller inte men det lät bra åtminstone. Så då valde jag inget & nu har jag bäddat min säng så ska lägga mig i min nybäddade säng alltid lika skön känsla och slå på lugna favoriter med hörlurar på mobile till det ska jag bläddra igenom/välja ut saker jag ska beställa hem från La Redoute höst/vinter kollektionen 2007-2008 som kom ner i brevlådan i förrgår har inte hunnit ta mig an den 1kilo tunga katalogen, men nu blir det av ialla fall kan behöva en tidig kväll i sängs, att somna i tid annars blir det 03.00 eller senare inte bra fy på mig!


Hoppas alla haft / har en underbar kväll PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se