Igår såg vi underbara älskade!

Igår såg vi på Underbara Älskade, riktigt bra må jag säga brukar inte gilla svenkfilm det är så segt urdåligt,
men det finns vissa undantag absolut denna film den får +++ av mig! haha ..
Det är en film som jag rekomederar, den bör faktist alla se! :)



image202



När jag endå är inne på filmer så .. U-N-D-E-R-B-A-R-A - Sex and the City blir långfilm. Efter mycket förspel är det nu klart. Sex and the city blir långfilm. Inspelningen börjar i höst. Kan knappt bärga mig faktist, undra om den kommer bli lika bra som hela serien i sig, kan ju bli överdrivet? Men hoppas på det bästa, ska bli riktigt kul att se senare hur slut resultatet blir! Nej nu är det tid för mig att bege mig av^


PUSSHEJ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se