låt mig se..

GÅRDAGEN -MIN gårdag söööög någe otroligt, men mamma lyser alltid upp tacktack, jag ORKAR inte bryr mig om att du är min syster N du better dig lika illa som jag KAN göra ofta vill säga, men att gadda ihop sig är oaxeptabelt för min del så byebye for now then - och jag tänker inte förlåta dig på ett bra tag kan jag ju säga! sen att S sa att jag, lägger mig i allt & allas liv är så inte sant, du gör det fan själv när ska du inse det.. så ge fan i att säga att jag gör det & skriv aldrig mer till mig, prata aldrig mer med mig, väljer du att inte ha något liv så fortsätt snacka skit om mig, håna mig bakom ryggen jag bryr mig inte.. och nej jag kommer inte skicka någon jävel på dig varför skulle jag sjunka så lågt vill jag något säger jag det själv men har ingenting att säga dig så HEJDÅ FÖRALLTID!




Låt mig se.. har jag feber? tycker det är varmt som tusan här! Halsont påG nejnej, det här händer inte mig, jo men som vanligt gör det ju det. olyckligtvis är det så jag får alltid det i tid & i otid.. menmen thats life, nu börjar jag bli hungrig har magont kanske tid för att sussa nu, men är inte ens trött så lat så lat jag är också orkar inte ens göra några mumsiga nattmackor, då får jag skylla mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se