Söndag

Idag om exakt en timme kommer mina älskade tjejer hem, snacka om efterlängtad dag & ni är verkligen saknade tjejer! Hm.. vad ska man hitta på idag då? har verkligen ingen aning .. Syster smsade & avbokade vår syster-fika idag för hon är sjuk otur verkligen, såg fram imot att träffa min storasyster eftersom vi inte sätts sedan bröllopet 16/6 men får stå ut lite till antar jag, det ska nog gå. Tänkte ta mig in till stan/kista centrum idag.. Men mina shoppingvänninor lever inte längre värkar det som .. hallå vart är ni? jag vill till stan nu tack! Tänkte gå i kista centrum o kika nu när jag inte bränt upp allting jag äger, men får väl bli imorgon tänker dra med mig loojna sådesa filip om inte solen skiner allt för starkt för då ska vi förmodligen bada på långholmen också mys iosf. så stan efter det blir det nog kista har ju öppet dom bästa tiderna tills kl. 21.00. undebrart!

Nemen nu har jag slöat här en timme och nu kommer mina brudar anlända till Centralen alldeles strax..
så ska göra mig iordning för att sedan träffa Bonnie & Sofia i guess, härligthärligt!

Ha en bra dag, PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se