Torsdag igen.. och åter igen.

Men idag ska jag inte bara slöa bort tiden,först jag städa resten av mitt rum så duktig jag är, ovantligt må jag säga, sen ska jag göra mig iordning & lite senare ska jag träffa mina favorit tjejer Cissi & Sarah. Men sarah somnade tydligen med lilla pyret så .. får väl se när hon vaknar! haha
Så länge målar jag mina naglar iväntan på ett ledigt badrum, vill flytta hemifrån! så man slipper vänta på sin tur och får göra precis som man vill då ska jag ha allt i min ordning & ingen annans liksom, men nejnej ... vääntan är låång & olidlig!

PUSSHEJ soo loong!




19.10, blev inget stan för min del sarah & cissi sov hela tiden så.. det vart en lungn förmiddag med städning, men nu ska jag laga middag med syster & ha middags mys & xide i våra glas", snart kommer nog sandra också då ska vi ut ha mys i solen, visste väl att det skulle spricka upp & bli klarblåhimmel :D yeah!

laater :-)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se