Lördag

Idag är det lika fint väder riktigt vaaarmt ute 29 grader i skuggan endast, solen skiner så vackért! Nu sitter jag här och degar, borde försöka få lite nytta gjord så får väl ta mig an lite städande i rummet och så men först några avsnitt av
Sex And The City som vanligt.. loveit :')

Senare ska jag försöka hinna med att färga håret på mamma, måste hitta någon hårfärg som passar mig? Svårt att bestämma mig ljusare eller mörkare? Ska jag ha röd nyans, brun nyans eller kanske ännu mörkare nyans än nu?

Ikväll ska vi iallafall på Släktfest en av mina sysslingar fyller år & hans mamma alltså min mammas kusin fyller också år, så då är det fest där ute i sköndal,
 det blir nog bra kusin kommer ju så då blire nog najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se