A walk to remember!

image290

I helgen såg jag ialla fall klart A walk to remember. Vad jag grät den är så himla fin, den här filmen skulle jag kunna se om&om igen absolut nya favoriten ! Jag gillar verkligen filmen starkt & den är mer verklighets baserad istället för att vara så himla ytlig som många filmer oftast är, det gillar jag inte alls.
Först tänkte jag vilken skit film det här kommer vara sen såg jag klart den ja vad ska man säga: I'm stuck ..
- Alla bör se den här filmen!


Nu är det absolut läggdags!
Pok!

Kommentarer
Postat av: My

den filmen är underbar :)

2007-10-02 @ 20:45:24
URL: http://sweetiie87.blogg.se
Postat av: Anonym

Wicker park är ännu bättre, men ja, gamla filmer är bäst.

2007-10-03 @ 19:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se