slappar/tv dag, igår!

Kom på mig själv att klockan är faktiskt rätt mycket ska snart sova tänkte jag fick inte mycket gjort idag av mitt arbete som bör göras eller har 2 men ..det låtsas jag inte om just nu, ett projekt i taget är det enda som funkar för att inte bli ännu mer panik slagen över att man ska jobba jobba på lovet, vill bara kunna göra vad jag vill känna mig frii, tog chansen idag absolut! Imorgon (idag) ska jag träffa Sofia min kära vän, ska bli mysigt har lovat att bjuda på fika så först ska hon hänga med mig på stan ska se om jag hittar några varma leggings och oversize tröja/or.

 



Tisdag är min tv dag helt enkelt, satt ju bänkad såg bla. Slutet på Andra avenyn, Sjukhuset, Rosa bandet galan (en stund). Väntan på serier/program intresserar mig inte speciellt mycket undantag: det var när OC gick eller som nu Desperata som jag följer varje vecka och snart kommer serien för Gossip Girl ska följas sen gillar jag Brothers and Sisters också som mamma följer brukar sitta och titta med henne imellanåt. Sex and the City såg jag tidigare idag annars var det tv maraton här ja!

image315

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se