Söndags kväll!

Idag har jag varit med dom två bästa Bonnie & Sofia såklart!! Vi var och fikade på Café fåtöljen vid Götgatan annars är det alltid den som ligger på Hornsgatan som vi fikar på men nu hade dom öppnat på Götgatan så vi gick dit köpte kladdkaka & Läsk mumsade och snackade om allt mellan himmel & jord så skönt. Sen drog jag hemåt och jag och Bonnie har smsat som galningar gratis-sms med kompis ofcourse! hihi.. Nu sitter jag ialla fall här och myser med värme ljus & lugna favoriters webbradio på :-) Och vi bestämde att vi ska ses i veckan och äta middag på fåtöljen för dom har det godaste, sallader & hem bakad kladdkaka/morotskaka i hela stan, anledningen till att vi ska "ses i veckan, är att vi har praktik i 2 veckor framåt nu & sen höstlov, ska bli kul ska praktisera på dagis kallt kallt-frysa säger jag bara får klä på mig riktigt varmt leggings under byxorna eller överdrags byxor är nog bäst, men det ska bli kul som sagt barnen är väl mellan 4-5år.

image301

Där inne satt vi och myste i timmar medan det regnade förfullt utanför!

Otroligt god mat se bara nedan (första tog Linn finns något inlägg neråt & andra är från deras hemsida:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se