1 december 08

Hello, idag var jag i skolan ett par timmar sedan bar det av till tyresö där jag mötte Martina & Stephanie och vi bakade lussebullar som blev sådär för vi glömde av några saker & sedan gjorde vi kola kakor som blev super goda ialla fall. Var jätte kul o träffa dem igen vi har inte setts sedan i sommar pga. jobb & skola och annat som kommer upp. Så man får passa på när de finns tid. :)  Nu lyssnar jag på spansk musik & letar lite salsakurser fårse om vi hittar något.  Besobeso!

Föresten här är tröjan jag köpte i lördags men ska byta den imorgon så då kommer bild med tröjan på.


Har lämnat tillbaks tröjan, pga. jag behövde byta den o tröjorna va noppiga i affär.

Kommentarer
Postat av: Angelica Norman

snygg!!

2008-12-04 @ 00:30:10
URL: http://anjelique.blogg.se/
Postat av: Louise

precis ungefär en sådan jag letat efter! vart köpte du den, och för hur mycket? tacksam för svar

2008-12-08 @ 19:27:50
Postat av: REBECCAS

Louise: köpte den på Gina Tricot har inte kvar den men tror den kostade 199kr. :)

2008-12-08 @ 20:21:24
URL: http://riibeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se