´11 december - Torsdag

Idag har det varit en mysdag. Först i skolan gjorde vi riktig torsdags-mat, Ärtsoppa och Pannkakor, åt endast av pannkakorna dem blev super, då jag och sandra åt uppe i matsalen innan så passa pannkakor bra. Var ensam så fick göra halva recceptet av pannkakorna så det var skönt dem andra var 2 i varje grupp vi var inte så många där idag. Men det gick fint som vanligt och jag tycker bara det är kul, lite mer att visa vad man går för & att han ser vad JAG kan det skadar aldrig. Jobbar helst själv då det inte är för jobbiga saker att göra men klarade av att göra två maträtter samtidigt (SJÄLV) så det blir inte så svårt sen för min del. Älskar att stå i köket! Sen efter skolan åkte jag till Skantsull mötte Bonnie & Sofialia, så gick vi lite i ringen och sen köpte vi med oss fika & satt hos bonnie och myste o snacka om allt möjligt, så länge sen vi sågs, sedan droppa J-enjen förbi & sen kom även Tove förbi och vi satt där ett par timmar och sedan bar det av hemmåt. Nej nu ska jag sova börjar bli trött ville bara skriva lite kort här innan jag drar! ;D


R, S, B & J.

Kommentarer
Postat av: Natalie ss Rantanen.

Fin design .

2008-12-12 @ 15:41:35
URL: http://nataliessrantanen.blogg.se/
Postat av: Therese

hej :) hoppas du haft en bra dag. ville bara säga hej ;)

2008-12-12 @ 19:57:14
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: STYLE BY B'N

nice blog ;) hugs style by b'n!

2008-12-18 @ 14:26:46
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se