2 birthdays n' 1 wedding, 21 december

Igår var vi på bröllop i Uppsala ja det var en ovanlig upplevelse kan man lätt säga har aldrig varit på ett så stressat bröllop eller så långt borta va lite sjukt om jag själv får säga det. Min moster gifte sig allt var fint i kyrkan verkligen men dom gjorde roligt val av solist hon kunde inte sjunga det tyckte vi va lite konstigt val.. när hon hade kunnat fråga mig istället? haha får väl skryta lite och alla ni som sett det min solosång på bröllop vet ju hur bra de va ellerhur? höhö.. ;)

Nej men det var ok igår, vi fick skjuts hem tidigare av mammas barndoms kompis & hennes man, hon är stört skön & han lika så! Juste hon ska få videon på min sång i kyrkan för den ville hon ha och har lite andra hemlisar på g som hon ska ordna det får ni se senare här på bloggen. Och i vår ska dom få en guidad tour i Cityhall eftersom vi kan göra det gratis så ska dem få gå där eftersom dom aldrig gjort det & ville göra det, dem ska ta reda på hur  stora dem tre kronorna är för K har sagt till sin son vad hon hört att dem är så får vi se hur stora dom är, han tror dok inte på det fårse om mamma har rätt. haha  Deras barn som är 7 och 11år.
- jag älskar bröllop, men detta var inte så som dem andra jag varit på i år / tidigare..


Fick en ny klänning av mamma dagen innan bröllopet. ;D thanks mam"

Birtdays: Storebror fyllde år igår grattis igen 21 år! ;D
Mormor fyllde år igår likaså , gissa hur mycket 79 fyllde hon 1 år till 80 kära mormor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se