Helgen 15-17/02

image371
På bilden: Linn bakom kameran & (Jag) Rebecca.

Fredag
- Spendera hela helgen hos Linn ute i Haninge, vilket var super mysigt först träffades vi efter skola / jag hade jobbat sen gick vi lite på stan åkte hem till henne där vi hade girlsdinner (som vi kallar det), maten var färdig när vi kom hem lyx hennes kära mami lagade god lasange och god sallad till. Sen hängde vi där uppe i "vardagsrum nr2" satt inne på datorn lite via tvn bekvämt, javisst och sen började vi kolla på American pie the wedding har sett den innan men somnade då *no comments on that night*, vi bunkar upp med chips och annat gott, vi var vakna ett tag inpå natt timmarna riktigt mysigt.


Lördag - Sen skulle jag åka hem dagen efter men blev kvar några timmar till och sedan ytterligare några timmar då hennes pappa kom och frågade om jag skulle käka där och så tacka jag ja till middag, super smarrigt rena lyxen där hemma som alltid! Så blev jag kvar fram till 6 och så kom Sarah då vi ätit middag och så gick vi upp igen sminka och fixade oss och drog på fest hos en kille och där var det inget bra drag tyckte vi först men vad var klockan 10 eller? Sen kom dom andra brudarna jätte trevliga tjejer men först kom äntligen två bekanta till mig med genom linn då, Sophia och Jennie två underbart trevliga & goa tjejer. Det var iaf en bra natt tack, ni rockar!
image372
Sophia och Jennie !


Söndag
- Seg morgon och eftermiddag kom hem runt 2 halv 3 skulle jag tro.. skönt att vara hemma men trivs så bra hemma hos Linn också såklart världens goaste familj har hon mamma, pappa & syster! Tack för en mysig helg gullunge. Och tack för att jag fick "bo" hos er i helgen 'familjen' !

Kommentarer
Postat av: Linnireneforsberg.blogg.se

hahahaha aaw min prinsessa, du får bo hos mig hur mycket du vill hahaha :D, ja vi hade en undebar helg, måste vi göra om baby

2008-02-21 @ 15:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se