13 april - 1 veckas lov/påskhelg

Hi, har inte bloggat på ett tag har helt enkelt inte haft tid.

7 april - Var jag med klara vi shoppade i stan fick med mig två sommriga klänningar från Gina visar upp dem så fort jag laddat in bilderna från kameran, vi lunchade i kungshallen på tacobar gottigott. Det var super mys att ses igen så himla längesen. lillasyster!

9 april -
Träffade jag Siri vi fikade på vårat place som vi säger ;) Så fikade vi där ca 2 timmar så blev klockan rätt mycke vi tänkte dra oss hemåt men åkte och köpte hårfärg för slingnor till Siri så jag slingade hennes hår väldigt blont blev det men vårsnygg blev hon! Var även längesen jag träffade siri skulle gissa på lika långtid. Det suger att man är så dålig på att ses men endå bor nära. Aja nu tog vi tag i det hoppas det går mindre tid emellan nu.

9-12 april  - Har jag varit med min fina pojkvän, bara haft det mysigt & umgåtts med honom kan inte bli så mycket bättre än det. Fredagen så var vi tjejer hemma hos Natalie en sväng hon hade gjort tårtor och lite snacks så då vart man 50kr fattigare, surt. Men det var trevligt, dock åkte jag & syster hem när dom drog vidare på fest hade ingen ork ville hellre vara med pojken. Så han hämta upp mig & syster så var han så snäll o skjutsa in henne till stan för hon skulle ut med Linder. :)  Ja han är helt enkelt bäst min pojk! Lördagen var jag hemma en sväng åt påskmiddag som mamma ordnat så fint åt oss, underbara mor!


Några av brudarna som var där!


Jag, Natalie & syster (Nathalie).

Kommentarer
Postat av: Martina

ja d e ingen bråttska, vi får se ja ska fixa någon som kan fixa hela bloggen får väl betala eller va med å tävla om en design.

skulle bara behöva en tillfällig så behövs inge avanserat bara 3 bilder.



ja magen växer sakta men säkert:)

2009-04-14 @ 12:02:24
URL: http://demicorazon.blogg.se/
Postat av: Isa

Aa, precis.. men det går tydligen. Får se om det är värt allt trassel :) puss svenkooooo

2009-04-14 @ 17:38:35
URL: http://thebigcitylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se