6 april 09 - vår väder och softar

Hello, idag bjuds det på fint vår väder ska nog gå ut lite senare se om jag får tag på jeansen jag ville ha dom var super billiga så ska prova dem. Har pluggat, sitter och söker jobb också saker som måste göras innan jag kan slappna av denna vecka. Har lite plugg kvar, sen har jag och mamma lite o göra inför syrrans student påtal om det så har hon köpt en studentklänning nu i vitt äntligen den är ur läcker på henne & även hämtat ut sin mössa. Men först ska balkongen fixas det kommer bli supermysigt därute. :) Imorgon ska jag träffa Klara ialla fall fårse om andra Klara hänger med också, vi ska ses i stan för lite shopping & fika det blir mys, hoppas vädret är lika fint som idag.


Bjuder på denna webcam bild från i fredags.
Skriver om helgen sen, kommer lite pics grabbarna vi hängde med hade kameror.
 Min hann ladda ur på skansen i lördags, juste ja mer om helgen sen! :) besobeso!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se