2 april 09 - Våren är välkommen!

Hello people! Var inne istan med syster kollade på klackskor vem kan motstå ett par nya skor då & då? ;) Vår vädret gör att man inte kan sitta hemma  framför datorn, går bara inte det är underbart! Men höll mig för hitta inget speciellt igår dock köpte jag en ny klänning visar den vid senare tillfälle. var påväg att blogga tidigare men slumra till i sängen, gaaalet skönt var det! haha sovit dåligt och vaknat relativt tidigt denna vecka dock många förseningar imorgon ska jag fanimej komma i tid. Har haft en slapp vecka idag gjorde vi pizza blev pizza a la rebecca vi fick göra en var när vi jobbade två & två min vart riktigt god ialla fall!

- Nu sitter jag här lyssnar på Stevie Wonder & Diana Ross, Marvin Gaye & Tammi Terrell vad finns det att säga, finns inget bättre än äldre musik, jag är såld på soul music, är och förblir! ;D Har sminkat syrran tidigare ikväll för hon skulle på Studentskiva med sin bästa tjejkompis Sandra och temat var kändispar genom åren, Sandra skulle vara Marilyn Monroe och Syster är Rihanna med en blåtira. haha Klockrent eller vad? Så jag gjorde Blåtiran på henne (: 

  
Här är  syster med blåtiran, helt okej va? ;)  Hennes look alike Rihanna.

Kommentarer
Postat av: TessanSessan

haha :P klockren!

2009-04-03 @ 07:19:52
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se